BIORESONANCA ZDRAVJE

Bioresonančna ordinacija za odrasle in otroke

Zadnje novice

header

Dietno? Sladko? Zdravo?

 

 

Bolj kot kdajkoli je svet danes okupiran z raznimi dietami. Statistični podatki o debelosti in diabetesu so privedli do želje po spoznanju, kaj se dogaja v naših telesih, kako to vpliva na naše zdravje, ter, kaj sploh jemo. To je privedlo do številnih razprav o tem iz česa je naša hrana, kako naravna je, koliko je dodanih sladkorjev, maščob ipd v hrani, zato, da bi nekdo dobro zaslužil. 

Od viška ne boli glava??? O pač. Zelo. 

Kdor ne verjame, naj si ogleda naslednja videa predavanj dveh priznanih piscev, raziskovalcev. 

https://www.youtube.com/watch?v=8XsvkjJjz48

https://www.youtube.com/watch?v=dBnniua6-oM&list=PLOJ_g4gLVYog8pSY7aP-xQkNevpSnaEIt

 

Medtem, ko je splošno znano, da lahko stvari, kot so transmaščobe in predelana živila zelo škodijo zdravju, nekateri še vedno ne priznajo (imajo za to interes), kako zelo škodi telesu in zdravju preveč sladkorjev. Resnična težava je v tem, da je le ta dodan v skoraj vsa živila in, da niti ne vemo, da je tam, niti zakaj. Če bi vas zdajle vprašali v katerih živilih je sladkor, bi večina ljudi niti ne vedela, da je dodan sladkor. 

Razen, če ste prebrali vse etikete na embalažah in se spoznate na pomen deklaracij, verjetno pojeste veliko več dodanih sladkorjev, kot si predstavljate.

Svetovna zdravstvena organizacija je nedavno prepolovila svoje priporočilo za največji dnevni vnos sladkorja, s približno 12 čajnih žličk sladkorja za samo 6 žličk. To je relativno majhen znesek v primerjavi s tem, kar večina ljudi poje, še posebej, če pomislimo, da pločevinka navadne Coca Cole vsebuje 10 žličk sladkorja!

Seveda Cola gotovo ni edini izdelek. Če res želimo zmanjšati vnos sladkorja, moramo prebrati sestavine na vsaki nalepki in biti zelo pazljivi. Sladkor se lahko skriva v nekaterih živilih, za katere ne bi nikoli pomislili, da je v njih dodani sladkor. 

 

Pred vami je seznam štirih kategorij živil, kjer bi vas presenetilo dejstvo, da vsebujejo velike količine sladkorja.

1. Low Fat in "Dietna" živila

Glavna prodajna točka živil z nizko vsebnostjo maščob in dietnih živil je, da vsebujejo malo, če sploh kaj, maščob ali nasičenih maščob. Proizvajalci "živil z nizko vsebnostjo maščob" pa pogosto nadomestijo to pomanjkanje maščobe z dodajanjem dodatnega sladkorja. Morda boste presenečeni ob ugotovitvi, da nekateri nemastni jogurti vsebujejo več sladkorja kot čokoladni bar “Mars”!

2. Brezalkoholne pijače

Neverjetno visoke stopnje sladkorja, ki jih lahko najdemo v brezalkoholnih pijačah so resnično precej šokantne. V povprečju večina brezalkoholnih pijač (soft drink) vsebuje najmanj sedem žličk sladkorja in več, kar je več kot je priporočeni dnevni vnosa sladkorja za ženske in 100% od priporočenega dnevnega vnosa za moškega. Skupaj z bonboni in sladkarijami so brezalkoholne gazirane pijače eden od glavnih dejavnikov v porastu debelosti pri otrocih. S tem, da jih industrija načrtno reklamira in trži ravno in neposredno mlajšim kupcem in jih s tem navaja na visoke količine sladkorja.

3. Naravni sladkorji v sadju

"Naravno" ne pomeni vedno zdravo. V resnici bi morali ravno toliko paziti na vnos naravnih sladkorjev kot umetnih dodanih sladkorjev. Sodobno sadje, morda najbolj očitno jabolka, so križana in gojena tako, da vsebujejo veliko višjo raven naravnega sladkorja, kot so bile prej prisotne v starih tradicionalnih vrstah. Vse to v tekmi za kupce, ki ne razmišljajo in ocenjujejo sadje le po sladkosti. 

Če ste na dieti zaradi kandida se morate zato izogibati večini sadja. Tudi če niste, morate poskusiti jesti sadje v zmernih količinah in se držati sadežev z nižjo glikemično obremenitvijo.

4. Žitarice za zajtrk

Medtem ko mnoge žitarice tržijo kot živilo z nizko vsebnostjo soli in maščob, se večji problem (sladkor) tu ne omenja. Preverite seznam sestavin na deklaraciji in pogosto boste videli obliko sladkorja na vrhu ali blizu njega. Po žitaricah pogosto posegajo ljudje, ki želijo živeti zdravo in se izogibati sladkorjem, bodisi zaradi diabetesa, debelosti… Obroki so navadno večji, ob tem pa je ponavadi količina sladkorjev v obroku veliko večja, kot bi pričakovali in si želeli.

 

Obstajajo trije ključi za izogibanja živilom z dodanim sladkorjem je v teh in drugih skupinah živil. 

-Prvič; če se le da, uživajte cele in sveže sadeže (tj hrano brez nalepke sestavin-deklaracije). 

-Drugič; naj vam preide v rutino preverjanje sestavin na deklaracijah na živilih.

-Tretjič; ne pozabite, da obstaja več kot petdeset besed za sladkor, ki se uporabljajo v seznamih sestavin. Preprosto skeniranje deklaracije za besedo "sladkorja" pogosto ni zanesljiv način preverjanja.

Tukaj je seznam nekaterih od najbolj priljubljenih besed za sladkorje, vključenih v živilsko embalažo oz.delaracijo, ki jih morate pogledati . Ko jih boste poznali, se boste lahko veliko bolj ozaveščeno odločali za nakup prave hrane za vas.

 

 

SLADKOR

Koliko sladkorja vsebujejo ti napitki in pijače?

 

SLADKOR IMENA

Različna imena za isto vsebino 

 

 

 

 

 

 

Za pravilno delovanje strani uporabljamo piškotke. Podrobne informacije..

Sprejemam piškotke.

EU Cookie Directive Module Information